Kultury muzyczne – kultury słuchania, „Studia Kulturoznawcze" 2/2020

Magdalena Kamińska, Piotr Kędziora, Emilia Stachowska (red. nauk.)

Niniejszy tom serii wydawniczej „Studia Kulturoznawcze”, skomponowany wokół zagadnień kultur muzycznych oraz kultur słuchania, mimo rzekomej dwoistości przedmiotu jest wyrazem nierozdzielności obu, a nade wszystko – skierowaniem uwagi na dynamikę tej relacji z towarzyszącym mu przekonaniem, że to szczególne, wydobyte w tytule tomu powinowactwo zachęciło autorów tej antologii do stawiania odważnych i oryginalnych pytań oraz udzielania trafnych i nietuzinkowych odpowiedzi.

W antologii zgromadzono teksty, których autorzy stawiają sobie różne cele, zaś wnioski z nich płynące mają istotny wkład w perspektywę uznania roli odbiorcy w Brittenowskim „świętym trójkącie” muzyki, wiążącym nierozerwalnie twórcę, dzieło i słuchacza.

ISBN: 978-83-64902-90-1
ISBN: 978-83-7589-033-4

143 strony, format B5
oprawa miękka

Cena: 20,00 zł

Do pobrania: 

ZałącznikWielkość
PDF icon Spis treści545.67 KB
PDF icon Wstęp594.17 KB

Oferta wydawnicza: 

(+48) 61 829 22 54 (dystrybucja)
e-mail: wnsh@amu.edu.pl (dystrybucja)

ul. Biegańskiego 30A
60-682 Poznań

tel. 519 340 555
 

Redaktor prowadzący
prof. Zbigniew Drozdowicz