W obliczu współczesnych uwarunkowań sektora kultury, o powodzeniu poszczególnych organizacji w coraz większym stopniu decyduje jakość relacji, jakie tworzą one z własnym otoczeniem społecznym. Tytułowe zagadnienie zakłada strategiczne i kompleksowe podejście do kwestii budowania więzi z publicznością. Celem prezentowanej publikacji jest przedstawienie koncepcji audience development, a także krytyczne spojrzenie na to, co wnosi ona do istniejących teorii
i praktyk z obszaru pracy z uczestnikami życia kulturalnego.
Książka powstała na podstawie rozprawy doktorskiej obronionej w Instytucie Kulturoznawstwa UAM. Dysertacja została wyróżniona w XVIII edycji konkursu na najlepsze prace doktorskie organizowanego przez Miasto Poznań.
***
Nie ulega wątpliwości, że publikacja Piotra Firycha ma na rodzimym gruncie walory pionierskie, zarówno w węższym zakresie koncepcji teoretycznych i badań nad zarządzaniem kulturą, jak
i ogólniej – w szerokim kontekście studiów kulturowych realizowanych w Polsce. Przede wszystkim dlatego, że de facto nie ma polskiej naukowej literatury poświęconej audience devolopment. Ale nie tylko. Mamy tu bowiem do czynienia z nieczęstym w rodzimej praktyce akademickiej ujęciem, w którym przedmiot opisu jest zarazem proponowanym przez autora owego opisu narzędziem pożądanej zmiany rzeczywistości.
prof. UW dr hab. Mirosław Pęczak
ISBN: 978-83-66983-21-2
ISBN: 978-83-7589-058-7
232 strony, format B5
oprawa miękka
Cena: 25,00 zł
Do pobrania:
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Spis treści | 57.07 KB |
Wstęp | 107.44 KB |
Oferta wydawnicza: