Publiczność w centrum uwagi. Dyskusje o audience development „Studia Kulturoznawcze” 4/2022

Piotr Firych, Magdalena Grenda, Marcin Poprawski (red.)

Książka Publiczność w centrum uwagi. Dyskusje o audience development podejmuje niezwykle ważną, ciekawą, a jednocześnie wciąż niewystarczająco zgłębioną tematykę rozwoju i budowania relacji z publicznością w sferze kultury (…). Autorom udało się zachować równowagę między stroną naukową a praktyczną tematu, nadając wysoką jakość temu opracowaniu. Krytyczne spojrzenie zarówno badaczy, jak i praktyków stanowi szczególną wartość dodaną publikacji, która powinna zainteresować i zainspirować szerokie grono czytelników.

prof. UEP dr hab. Magdalena Florek
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Instytut Marketingu

 

Otrzymujemy ważne, pożyteczne i podręczne wprowadzenie do badań, rekomendacji oraz działań spod znaku „rozwoju publiczności”. Po lekturze zbioru czytelnik pozostaje z przyjemnym poczuciem obcowania z wartościowym tekstem. Artykuły poszerzają bowiem pole wiedzy, wprowadzają – nie bezkrytycznie – nowe pojęcia i perspektywy, podsuwają znaczące dla nurtu audience development lektury, prezentują aktualne badania.

prof. dr hab. Waldemar Kuligowski
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Instytut Antropologii i Etnologii

ISBN: 978-83-66983-16-8
ISBN: 978-83-7589-038-9

155 stron, format B5
oprawa miękka

Cena: 20,00 zł

Do pobrania: 

ZałącznikWielkość
PDF icon Spis treści122.67 KB
PDF icon Od Redakcji147.18 KB

Oferta wydawnicza: 

(+48) 61 829 22 54 (dystrybucja)
e-mail: wnsh@amu.edu.pl (dystrybucja)

ul. Biegańskiego 30A
60-682 Poznań

tel. 519 340 555
 

Redaktor prowadzący
prof. Zbigniew Drozdowicz